Gyorssegítség

Orvosi ügyelet: 
+36(29)440-074
(munkanapokon 6:00-8:00, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon)

Önkéntes tűzoltók: +36(30)528-5493

Polgárőrség: +36(30)466-1677

Közvilágítás:
Online hibabajelentő
Telefonon: +36(29)635-449 (Hivatali időben, azaz Hétfőn 08:00-18:00, Kedden - Szerdán - Csütörtökön 08:00-16:00, Pénteken 08:00-14:00)

Víz- és csatornaszolgáltatás: (TRV Zrt. hibabejelentő): +36(80)205-157

Kerti avar égetése

A kerti avar égetése - az országos tiltó szabályozás értelmében - TILOS.



Szelektív hulladékgyűjtés

Házhoz menő csomagolási- és zöldhulladék 2020-2021. évi szállítási rend:


 

Házhoz menő csomagolási (szelektív) hulladékgyűjtési időpontok:

2021. január 5. és 19. (keddi napokon)

2021. február 2. és 16. (keddi napokon)

2021. március 2., 16. és 30. (keddi napokon)

2021. április 13. és 27. (keddi napokon)

2021. május 11. és 25. (keddi napokon)

2021. június 8. és 22. (keddi napokon)

 

 

Házhoz menő zöldhulladék gyűjtés:

2021. március 2., 16.; 30. (keddi napokon)

2021. április 13. és 27. (keddi napokon)

2021. május 11. és 25. (keddi napokon)

2021. június 8. és 22. (keddi napokon)

 



Kereső



FRISSÍTVE - A Polgármesteri Hivatal is zárva tart

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a Kormány a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) Korm. rendeletével két hetes időtartamban otthoni munkavégzést rendelt el a közigazgatásban foglalkoztatott személyek vonatkozásában, ezért a Polgármesteri Hivatal 2021. április 16-áig ZÁRVA TART.




Az ügyek intézése a zárva tartás alatt is folyamatos, azonban személyes ügyintézésre, ügyfélfogadás igénybevételére nincs lehetőség, kérjük, e célból ne keressék fel a Hivatalt. 
Ezen időszak alatt a hulladékszállítási közszolgáltató DTKH Nonprofit Kft. és a falugazdász ügyfélfogadása is elmarad.

Személyes megjelenést igénylő, halaszthatatlan anyakönyvi ügyek
 intézésére az Anyakönyvvezetővel a 29/635-424 telefonszámon előre egyeztetett időpontban van lehetőség a zárva tartás alatt.

Hogyan lehet a fenti időszakban kérelmet benyújtani?

  • elektronikusan az E-Önkormányzat Portálon keresztül (javasolt!),
  • papír alapú kérelmek szerdai és pénteki napokon nyújthatók be a Hivatal ügyfélszolgálatán, de felhívjuk a figyelmet, hogy ezekkel kapcsolatosan sincs mód ügyintézői segítség igénybevételére, kizárólag előre megírt, illetve kitöltött dokumentumok leadására van lehetőség. A szükséges nyomtatványok letölthetők a honlapról, illetve kérésre az ügyintézők megküldik azokat.

Kapcsolatfelvétel a zárva tartás alatt:

  • Amennyiben tájékoztatást szeretne kapni valamilyen ügyben, az önkormányzat honlapján megadott elérhetőségeken (telefonon, e-mailben) keresheti  közvetlenül az ügyintézőket munkaidőben. Felhívjuk a figyelmet, hogy telefonon vagy elektronikus levélben (e-mailben) ügy nem indítható, ezek a kapcsolatfelvételi módok kizárólag tájékoztatáskérésre használhatók. 

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
dr. Tóth Krisztina jegyző




Új hozzászólás

Hozzászólások Oldalanként