Gyorssegítség

Orvosi ügyelet: 2024.02.01-től Sülysápon is az Országos Mentőszolgálat vette át és látja el az ügyeleti feladatokat.

Ügyeleti telefonszám: 1830

(munkanapokon 16:00-08:00; hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 0:00 - 24:00)

Önkéntes tűzoltók: +36(30)528-5493

Polgárőrség: +36(30)466-1677

Közvilágítás:
Online hibabajelentő
Telefonon/üzenetrögzítő: +36(80)980-030

Víz- és csatornaszolgáltatás: (TRV Zrt. hibabejelentő): +36(80)205-157

Falugazdász: Horváth Judit +36(30)423-8594 ügyfélfogadási idő: hétfő 8:00-12:00, helyszíne: Sülysápi Polgármesteri Hivatal

Kerti avar égetése

A kerti avar égetése - az országos tiltó szabályozás értelmében - TILOS.



Szelektív hulladékgyűjtés

Házhoz menő csomagolási- és zöldhulladék 2024. évi szállítási rend:

Fenyőgyűjtés: január 12. és 26.

 

Házhoz menő csomagolási (szelektív) hulladékgyűjtési időpontok:

2024. január 5., 19. (pénteki napokon)

2024. február 2., 16. (pénteki napokon)

2024. március 1., 15., 29. (pénteki napokon)

2024. április 12., 26. (pénteki napokon)

2024. május 10., 24. (pénteki napokon)

2024. június 7., 21. (pénteki napokon)

2024. július 5.; 19. (pénteki napokon)

2024. augusztus 2., 16.; 30. (pénteki napokon)

2024. szeptember 13.; 27. (pénteki napokon)

2024. október 11.; 25. (pénteki napokon)

2024. november 8.; 22. (pénteki napokon)

2024. december 6.; 20. (pénteki napokon)

 

Házhoz menő zöldhulladék gyűjtés:

2024. január: -

2024. február: -

2024. március: -

2024. április 19. (pénteki napon)

2024. május 17., 31. (pénteki napokon)

2024. június 14., 28. (pénteki napokon)

2024. július 12.; 26. (pénteki napokon)

2024. augusztus 9.; 23. (pénteki napokon)

2024. szeptember 6.; 20. (pénteki napokon)

2024. október 4.; 18. (pénteki napokon)

2024. november 1. (pénteki napon)

2024. december: -

 

 

A DTKH részletes tájékoztatója ide kattintva érhető el.

 



Kereső



Matricás rendszert vezet be februártól a DTHK NKft.

A DTkH Nonprofit Kft. a hulladékkezelési- és szállítási szolgáltatás minőségének, valamint ellenőrzési rendszerének hatékonyabbá tétele érdekében szolgáltatási területén több lépcsőben, matricás rendszer kerül bevezetésre.




2021. február elején az NHKV Zrt. által kibocsátott, 2020. utolsó negyedéves hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjról szóló számlával együtt a 2021. évre érvényes matricát az alábbi településeken nyilvántartásban szereplő, aktív szolgáltatással rendelkező Ügyfeleink részére juttatjuk el:

Ágasegyháza, Ballószög, Cegléd, Ceglédbercel, Csemő, Csengőd, Dánszentmiklós, Ecser, Farmos, Felsőlajos, Fülöpszállás, Gyömrő, Harta, Izsák, Jakabszállás, Kaskantyú, Káva, Kerekegyháza, Kóka, Kunadacs, Kunbaracs, Ladánybene, Maglód, Mikebuda, Monor, Monorierdő, Nyársapát, Orgovány, Páhi, Pánd, Pécel, Péteri, Pilis, Solt, Soltszentimre, Sülysáp, Szabadszállás, Szentlőrinckáta, Tabdi, Tápióbicske, Tápiógyörgye, Tápiószele, Tápiószentmárton, Tápiószőlős, Tóalmás, Törtel, Újsolt, Újszilvás, Úri, Vasad.

Azokon a településeken, amelyek a felsorolásban nem szerepelnek, a matricás rendszer bevezetése későbbi időpontban várható!

Az ingatlanhasználók a matricán szereplő adatok ellenőrzését követően, amennyiben annak tartalmát helyesnek találják, a kézhezvételtől számított 30 napon belül azt a gyűjtőedényre jól látható módon kötelesek felragasztani.

A 4 gyűjtőedénynél többre szerződött ingatlanhasználó terjedelmi okokból nem a számlával együtt, hanem közvetlenül a közszolgáltatótól kapja meg – szintén postai úton – a matricákat.

A rendelkezés az egyedi gyűjtőedényt használó ingatlantulajdonosokra vonatkozik. A tömbházas (társasházi) ingatlanhasználók esetében a közös képviselőkkel történik az egyeztetés.

Az ingatlanhasználó, aki – fenti kivételektől eltekintve –

  • nem kapott matricát
  • eltérés mutatkozik a matricán szereplő űrtartalom (liter) és a használt edényzet űrtartalma között,
  • a kapott matricán szereplő adatok nem megfelelőek,
  • vagy társasházi ingatlantulajdonos (közös edényzetet használók) egyedi matricát kapott

kérjük jelezze azt a közszolgáltató ügyfélszolgálatán, és a jogosultság, és adategyeztetést követően szükség szerint pót matricát kap.

A szolgáltatás igénybevételében történő változás (ingatlan adás-vétel, új bejelentés stb.) esetén a matricát a közszolgáltató ügyfélszolgálata biztosítja.

A matrica tehát egyértelműen azonosítja a szolgáltatást jogosan igénybe vevőt, valamint az ürítésre kihelyezett edényzetet, melynek meg kell felelnie a nyilvántartásban szereplő szerződött – a díjszámítás alapját is képező – mennyiséggel.

Összegezve: A számlán szereplő liter mennyiségnek, a gyűjtőedény (kuka) méretének és a matricán szereplő méretnek egyeznie kell!

Fentiek alapján amennyiben eltérés mutatkozik:

- vagy a gyűjtőedényt szükséges cserélni a számlán szereplő űrméretűvel megegyezőre,

- vagy a számlázandó litermennyiség módosítása szükséges az alkalmazott űrméretű edény litermennyisége szerint.

A megfelelő űrtartalmú edényzet beszerzéséről/cseréjéről az Ingatlantulajdonos köteles gondoskodni. A számlázandó litermennyiség módosítása miatt forduljon a közszolgáltatóhoz.  

A hulladékgyűjtő edények könnyebb beazonosításához segítségül a legyakoribb edények jellemzőit mutatjuk be.

Szín tekintetében mérettől függetlenül a fekete, zöld, barna az általánosan elfogadott kommunális hulladék gyűjtésére!

Felhívjuk a figyelmet, hogy azon ingatlanhasználók, (beleértve a gazdálkodó szervezeteket is) akik a közszolgáltatást jogosulatlanul veszik igénybe – azaz matricával nem rendelkező gyűjtőedényt helyeznek ki a gyűjtési napon – a gyűjtőedény tulajdonosának vagy használójának beazonosítását követően jogosult a közszolgáltató hetente legalább egy alkalommal a hulladék gyűjtését vélelmezni, és azt az NHKV Zrt. felé jelezni a közszolgáltatási díjról szóló számla kiállítása érdekében.

 

Intézkedésünk a rendezettség megteremtését és a rendszeresen fizető Ügyfelek védelmét szolgálja!

DTkH Nonprofit Kft.




Új hozzászólás

Hozzászólások Oldalanként