Gyorssegítség

Orvosi ügyelet: 
+36(29)440-074
(munkanapokon 6:00-8:00, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon)

Önkéntes tűzoltók:
+36(30)528-5493

Közvilágítás:
Online hibabajelentő
Telefonon: +36(29)635-449 (Hivatali időben, azaz Hétfőn 08:00-18:00, Kedden - Szerdán - Csütörtökön 08:00-16:00, Pénteken 08:00-14:00)

Víz- és csatornaszolgáltatás:
TRV Zrt. hibabejelentő
: +36(80)205-157

Kerti avar égetése

A kerti avar égetése - az országos tiltó szabályozás értelmében - TILOS.



Szelektív hulladékgyűjtés

Házhoz menő csomagolási- és zöldhulladék 2020-2021. évi szállítási rend:


Fenyőfa gyűjtés:

2021. január 5. (kedd); 19. (kedd)


Házhoz menő csomagolási (szelektív) hulladékgyűjtési időpontok:

2020. december 22. (kedd)

2021. január 5. és 19. (keddi napokon)

2021. február 2. és 16. (keddi napokon)

2021. március 2., 16. és 30. (keddi napokon)

 

Házhoz menő zöldhulladék gyűjtés:

2021. január 5. (kedd)

2021. március 2., 16.; 30. (keddi napokon)



Kereső



Hivatali szünnapok


Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy 2020. december 9-én, szerdán áramszünet miatt, valamint 2020. december 12-én, szombaton igazgatási szünet miatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

A hivatali ügyintézés veszélyhelyzet alatt érvényes szabályairól az alábbiakban tájékozódhat.




A veszélyhelyzet ideje alatt - eltérő rendelkezésig - a Polgármesteri Hivatalban ügyfélfogadási napokon (hétfő, szerda, péntek) is csak az ügyfélszolgálat kereshető fel, ahol kérelmek és egyéb beadványok benyújtására, valamint küldemények és nyomtatványok átvételére, általános tájékoztatás kérésére van lehetőség.

Személyes ügyintézésre kizárólag a személyes megjelenést igénylő anyakönyvi ügyekben, illetve a Hivatal munkatársai által kért személyes megjelenés esetén fogadunk ügyfeleket, telefonon előre egyeztetett időpontban.

A Polgármesteri Hivatalban való ügyintézés során maszk viselése kötelező.

Hogyan lehet a Polgármesteri Hivatalnál ügyet indítani (kérelmet benyújtani)?

  • elektronikus úton: az E-Önkormányzat Portálon keresztül benyújtott beadvánnyal,
  • papír alapon: postai úton megküldött vagy az ügyfélszolgálaton benyújtott kérelemmel.

Kapcsolatfelvétel:

Amennyiben tájékoztatást szeretne kapni valamilyen konkrét ügyben, az önkormányzat honlapján megadott elérhetőségeken (telefonon, e-mailben) keresheti közvetlenül az ügyintézőket munkaidőben. 

Felhívjuk a figyelmet, hogy telefonon vagy elektronikus levélben (e-mailben) ügy nem indítható, ezek a kapcsolatfelvételi módok kizárólag tájékoztatáskérésre használhatók. 

Együttműködésüket köszönjük!




Új hozzászólás

Hozzászólások Oldalanként