Gyorssegítség

Orvosi ügyelet: 2024.02.01-től Sülysápon is az Országos Mentőszolgálat vette át és látja el az ügyeleti feladatokat.

Ügyeleti telefonszám: 1830

(munkanapokon 16:00-08:00; hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 0:00 - 24:00)

Önkéntes tűzoltók: +36(30)528-5493

Polgárőrség: +36(30)466-1677

Közvilágítás:
Online hibabajelentő
Telefonon/üzenetrögzítő: +36(80)980-030

Víz- és csatornaszolgáltatás: (TRV Zrt. hibabejelentő): +36(80)205-157

Falugazdász: Horváth Judit +36(30)423-8594 ügyfélfogadási idő: hétfő 8:00-12:00, helyszíne: Sülysápi Polgármesteri Hivatal

Kerti avar égetése

A kerti avar égetése - az országos tiltó szabályozás értelmében - TILOS.



Szelektív hulladékgyűjtés

Házhoz menő csomagolási- és zöldhulladék 2024. évi szállítási rend:

Fenyőgyűjtés: január 12. és 26.

 

Házhoz menő csomagolási (szelektív) hulladékgyűjtési időpontok:

2024. január 5., 19. (pénteki napokon)

2024. február 2., 16. (pénteki napokon)

2024. március 1., 15., 29. (pénteki napokon)

2024. április 12., 26. (pénteki napokon)

2024. május 10., 24. (pénteki napokon)

2024. június 7., 21. (pénteki napokon)

2024. július 5.; 19. (pénteki napokon)

2024. augusztus 2., 16.; 30. (pénteki napokon)

2024. szeptember 13.; 27. (pénteki napokon)

2024. október 11.; 25. (pénteki napokon)

2024. november 8.; 22. (pénteki napokon)

2024. december 6.; 20. (pénteki napokon)

 

Házhoz menő zöldhulladék gyűjtés:

2024. január: -

2024. február: -

2024. március: -

2024. április 19. (pénteki napon)

2024. május 17., 31. (pénteki napokon)

2024. június 14., 28. (pénteki napokon)

2024. július 12.; 26. (pénteki napokon)

2024. augusztus 9.; 23. (pénteki napokon)

2024. szeptember 6.; 20. (pénteki napokon)

2024. október 4.; 18. (pénteki napokon)

2024. november 1. (pénteki napon)

2024. december: -

 

 

A DTKH részletes tájékoztatója ide kattintva érhető el.

 



Kereső



Hivatali szünnapok


Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy 2020. december 9-én, szerdán áramszünet miatt, valamint 2020. december 12-én, szombaton igazgatási szünet miatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

A hivatali ügyintézés veszélyhelyzet alatt érvényes szabályairól az alábbiakban tájékozódhat.




A veszélyhelyzet ideje alatt - eltérő rendelkezésig - a Polgármesteri Hivatalban ügyfélfogadási napokon (hétfő, szerda, péntek) is csak az ügyfélszolgálat kereshető fel, ahol kérelmek és egyéb beadványok benyújtására, valamint küldemények és nyomtatványok átvételére, általános tájékoztatás kérésére van lehetőség.

Személyes ügyintézésre kizárólag a személyes megjelenést igénylő anyakönyvi ügyekben, illetve a Hivatal munkatársai által kért személyes megjelenés esetén fogadunk ügyfeleket, telefonon előre egyeztetett időpontban.

A Polgármesteri Hivatalban való ügyintézés során maszk viselése kötelező.

Hogyan lehet a Polgármesteri Hivatalnál ügyet indítani (kérelmet benyújtani)?

  • elektronikus úton: az E-Önkormányzat Portálon keresztül benyújtott beadvánnyal,
  • papír alapon: postai úton megküldött vagy az ügyfélszolgálaton benyújtott kérelemmel.

Kapcsolatfelvétel:

Amennyiben tájékoztatást szeretne kapni valamilyen konkrét ügyben, az önkormányzat honlapján megadott elérhetőségeken (telefonon, e-mailben) keresheti közvetlenül az ügyintézőket munkaidőben. 

Felhívjuk a figyelmet, hogy telefonon vagy elektronikus levélben (e-mailben) ügy nem indítható, ezek a kapcsolatfelvételi módok kizárólag tájékoztatáskérésre használhatók. 

Együttműködésüket köszönjük!




Új hozzászólás

Hozzászólások Oldalanként