Hivatali szünnapok


Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy 2020. december 9-én, szerdán áramszünet miatt, valamint 2020. december 12-én, szombaton igazgatási szünet miatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

A hivatali ügyintézés veszélyhelyzet alatt érvényes szabályairól az alábbiakban tájékozódhat.



A veszélyhelyzet ideje alatt - eltérő rendelkezésig - a Polgármesteri Hivatalban ügyfélfogadási napokon (hétfő, szerda, péntek) is csak az ügyfélszolgálat kereshető fel, ahol kérelmek és egyéb beadványok benyújtására, valamint küldemények és nyomtatványok átvételére, általános tájékoztatás kérésére van lehetőség.

Személyes ügyintézésre kizárólag a személyes megjelenést igénylő anyakönyvi ügyekben, illetve a Hivatal munkatársai által kért személyes megjelenés esetén fogadunk ügyfeleket, telefonon előre egyeztetett időpontban.

A Polgármesteri Hivatalban való ügyintézés során maszk viselése kötelező.

Hogyan lehet a Polgármesteri Hivatalnál ügyet indítani (kérelmet benyújtani)?

Kapcsolatfelvétel:

Amennyiben tájékoztatást szeretne kapni valamilyen konkrét ügyben, az önkormányzat honlapján megadott elérhetőségeken (telefonon, e-mailben) keresheti közvetlenül az ügyintézőket munkaidőben. 

Felhívjuk a figyelmet, hogy telefonon vagy elektronikus levélben (e-mailben) ügy nem indítható, ezek a kapcsolatfelvételi módok kizárólag tájékoztatáskérésre használhatók. 

Együttműködésüket köszönjük!