FRISSÍTVE - A Polgármesteri Hivatal is zárva tart
Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a Kormány a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) Korm. rendeletével két hetes időtartamban otthoni munkavégzést rendelt el a közigazgatásban foglalkoztatott személyek vonatkozásában, ezért a Polgármesteri Hivatal 2021. április 16-áig ZÁRVA TART.
Az ügyek intézése a zárva tartás alatt is folyamatos, azonban személyes ügyintézésre, ügyfélfogadás igénybevételére nincs lehetőség, kérjük, e célból ne keressék fel a Hivatalt.
Ezen időszak alatt a hulladékszállítási közszolgáltató DTKH Nonprofit Kft. és a falugazdász ügyfélfogadása is elmarad.
Személyes megjelenést igénylő, halaszthatatlan anyakönyvi ügyek intézésére az Anyakönyvvezetővel a 29/635-424 telefonszámon előre egyeztetett időpontban van lehetőség a zárva tartás alatt.
Hogyan lehet a fenti időszakban kérelmet benyújtani?
- elektronikusan az E-Önkormányzat Portálon keresztül (javasolt!),
- papír alapú kérelmek szerdai és pénteki napokon nyújthatók be a Hivatal ügyfélszolgálatán, de felhívjuk a figyelmet, hogy ezekkel kapcsolatosan sincs mód ügyintézői segítség igénybevételére, kizárólag előre megírt, illetve kitöltött dokumentumok leadására van lehetőség. A szükséges nyomtatványok letölthetők a honlapról, illetve kérésre az ügyintézők megküldik azokat.
Kapcsolatfelvétel a zárva tartás alatt:
-
Amennyiben tájékoztatást szeretne kapni valamilyen ügyben, az önkormányzat honlapján megadott elérhetőségeken (telefonon, e-mailben) keresheti közvetlenül az ügyintézőket munkaidőben. Felhívjuk a figyelmet, hogy telefonon vagy elektronikus levélben (e-mailben) ügy nem indítható, ezek a kapcsolatfelvételi módok kizárólag tájékoztatáskérésre használhatók.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
dr. Tóth Krisztina jegyző