Korlátozott ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatalban - FRISSÍTVE!!!
Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a kihirdetett veszélyhelyzet fennállásáig a magánlakás elhagyására kizárólag alapos indokkal kerülhet sor, amibe a 71/2020. (III. 27.) Korm. rendelet értelmében a hivatali ügyintézés köréből csak a legszükségesebb, személyes megjelenést igénylő ügyek tartoznak bele. Ezért a fenti időszakban a Polgármesteri Hivatal zárva tart, az ügyfélszolgálat sem működik.
Személyes ügyintézésre kizárólag személyes megjelenést igénylő anyakönyvi ügyekben, az Anyakönyvvezetővel a 29/635-424 telefonszámon előre egyeztetett időpontban, illetve a Hivatal által kért személyes megjelenés esetén kerülhet sor.
Hogyan lehet a fenti időszak alatt egyéb ügyet indítani?
- elektronikusan az E-Önkormányzat Portálon keresztül,
- papír alapon postai úton megküldött kérelemmel.
A beérkező kérelmek, beadványok ügyintézése a korlátozás alá eső időszak alatt is folyamatos a Polgármesteri Hivatalban.
Kapcsolatfelvétel:
-
Amennyiben tájékoztatást szeretne kapni valamilyen ügyben, az önkormányzat honlapján megadott elérhetőségeken (telefonon, e-mailben) keresheti közvetlenül az ügyintézőket munkaidőben. Felhívjuk a figyelmet, hogy telefonon vagy elektronikus levélben (e-mailben) ügy nem indítható, ezek a kapcsolatfelvételi módok kizárólag tájékoztatáskérésre használhatók.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
dr. Tóth Krisztina jegyző
#maradjotthon