Wass Albert Művelődési Központ és Könyvtár INTÉZMÉNYVEZETŐ beosztás
Sülysáp Város Önkor-mányzatának Képviselő-testülete a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján PÁLYÁZATOT HIRDET a Wass Albert Művelődési Központ és Könyvtár INTÉZMÉNYVEZETŐ (magasabb vezető) beosztás ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidős.
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2019. január 1-től 2024. december 31-ig szól.
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2241 Sülysáp, Szent István tér 7.
A vezető irányítása alatt állók száma:
4 fő
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
- Sülysáp város közművelődési és kulturális életének szervezése, beleértve a nemzeti és települési ünnepek szervezését is,
- a művelődési központ és könyvtár felelős vezetése, irányítása, a jogszabályokban meghatározottak szerinti szakszerű működés, magas színvonalú szakmai munka biztosítása, szervezése, ellenőrzése, munkáltatói jogok gyakorlása,
- a Kapás József Helytörténeti Gyűjtemény kezelése, gondozása,
- a költségvetési szervek vezetői számára jogszabályban előírt pénzügyi gazdasági feladatok és jogkörök felelősségteljes ellátása,
- a jogszabályokban és a fenntartó által előírt szabályzatok, tervek, szakmai programok kidolgozása.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a művészeti, a közművelődési és közgyűjteményi intézményekben történő végrehajtásáról szóló 150/1992. (XI.20.) Kormányrendelet valamint az önkormányzatnál és intézményeinél foglalkoztatottak juttatásairól szóló 13/2016. (XI.18.) önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
− felsőfokú végzettség és közművelődési szakképzettséggel, vagy nem szakirányú felsőfokú végzettség és felsőfokú szakirányú szakképesítés,
− könyvtárosi szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség, vagy nem szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség, valamint OKJ szerinti segédkönyvtáros szakképesítés,
− az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben, közalkalmazotti vagy munkavégzésre irányuló további jogviszonyban megszerzett legalább öt éves szakmai gyakorlat,
− kiemelkedő szakmai vagy szakirányú tudományos tevékenység,
− a 150/1992. (XI. 20.) Kormány rendelet 6/G. §-ban előírt államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam 2 éven belüli elvégzésének vállalása, vagy a mentesség fennállásának igazolása,
− felhasználói szintű számítógépes ismeretek (szövegszerkesztés, internet),
− B kategóriás gépjárművezetői engedély,
− a munkakör ellátásához szükséges szintű magyar nyelvtudás,
− magyar állampolgárság vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz,
− cselekvőképesség, büntetlen előélet,
− kinevezés esetén vagyonnyilatkozat-tétel vállalása.
A munkakörrel kapcsolatos egyéb lényeges információk:
− Kinevezés esetén 4 hónap, illetve a Kjt. szerint vonatkozó próbaidő kerül kikötésre.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
− Fényképes szakmai önéletrajz,
− az intézmény vezetésére vonatkozó program a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel (vezetői program),
− végzettséget, képesítést tanúsító okiratok másolata,
− nyilatkozat büntetlen előéletről (kinevezés esetén 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni),
− nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó vállalja a 150/1992. (XI. 20.) Kormány rendelet 6/G. §-ban előírt államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam 2 éven belüli elvégzését, vagy a mentesség fennállásának igazolása (a tanfolyam elvégzéséről, vagy jogász, közgazdász szakképzettségről szóló okirat benyújtása)
− nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tétel vállalásáról,
− nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatok a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, és azokat a döntésben érintettek megismerhetik,
− nyilatkozata arról, hogy a pályázat nyílt ülésen való tárgyalásához hozzájárul vagy zárt ülés tartását kéri.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2019. január 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje:
2018. november 25.
A pályázat elbírálásának határideje:
2018. december 13.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokról a jogszabályban meghatározott véleményezési eljárás lefolytatását követően Sülysáp Város Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt. A Képviselő-testület a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat benyújtásának módja:
− postai úton vagy személyesen a Sülysápi Polgármesteri Hivatal 2241 Sülysáp, Szent István tér 1. címen,
− elektronikus úton a jegyzo@sulysap.hu címen,
− Kérjük a borítékon, illetve az elektronikus levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: S/6727/2018., valamint a munkakör megnevezését: intézményvezető.
A pályázattal kapcsolatosan további információt nyújt:
− dr. Tóth Krisztina jegyző a jegyzo@sulysap.hu e-mailcímen vagy a 06-29/635-435 telefonszámon.
A pályázati kiírás további közzétételének helye:
− Sülysáp Város Önkormányzatának honlapja (www.sulysap.hu)