Gyorssegítség

Orvosi ügyelet: 16-08h, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon: +36(29)440-074

Önkéntes tűzoltók: +36(30)528-5493

Közvilágítás hibabejelentés:

Telefonon: +36(29)635-435 (Hivatali időben, azaz Hétfőn 08:00-18:00, Kedden - Szerdán - Csütörtökön 08:00-16:00, Pénteken 08:00-14:00)

Internetes hibabejelentő felület elérhetősége, ahol online bejelenthető a közvilágítási hiba:

https://kozvilhiba.hu/hibabejelentes


TRV Zrt. hibabejelentő (víz, szennyvíz): +36(80)205-157

Közterület-felügyelő :


Szelektív hulladékgyűjtés

Házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési időpontok:

2018. május 1. (kedd)

2018. május 15. (kedd)

2018. május 29. (kedd)

2018. június 12. (kedd)

2018. június 26. (kedd)

2018. július 10. (kedd)

2018. július 24. (kedd)

2018. augusztus 7. (kedd)

2018. augusztus 21. (kedd)

2018. szeptember 4. (kedd)

2018. szeptember 18. (kedd)

Zöldhulladék szállítási időpontok:

2018. május 15. (kedd)

2018. június 12. (kedd)

2018. június 25. (hétfő)

2018. július 10. (kedd)

2018. augusztus 7. (kedd)

2018. szeptember 4. (kedd)

2018. szeptember 17. (hétfő)



Kereső



A zöldhulladék szállítás 2018. évi további dátumairól

Az utóbbi napokban többen jelezték felém, hogy a www.sulysap.hu honlapon közzétett zöldhulladék szállítás utolsóként közölt dátuma 2018.04.17. Felmerült tehát a kérdés: hogyan tovább, mikor szállítanak legközelebb?




Még március közepén keresett meg levélben a szolgáltató és jóváhagyásomat kérte a csatoltan megküldött lakossági tájékoztató tartalmához, melyben havi egy zöldhulladék begyűjtés szerepelt az év hátralévő időszakára. Válaszlevelemben jeleztem, hogy elégtelennek tartom a négy hetente történő zöldhulladék szállítást a vegetációs időszakban, hiszen a nyári melegben a bezsákolt fűnyesedék és egyéb zöldhulladék akár már egy-két hét alatt is cseppfolyósodik és bűzössé válik, tárolása nehézkes a lakosság részére, továbbá semmi értelmét nem látom a téli időszakban végzett zöldhulladék gyűjtésnek, jelesül a tervezetben szereplő december 25.-inek pl. Kértem, hogy a tavalyi gyakorlat szerint történjen a begyűjtés. A válasz elutasító volt, a kapacitások megfelelő és egyenletes kihasználtságával magyarázták az év minden időszakában havonta történő zöldhulladék szállítást. Ismételt válaszomban jeleztem, hogy ez legalább annyira abszurd, mintha a városüzemeltető cégünk télen-nyáron járatná a hókotrókat az egyenletes kihasználtság érdekében….

Ezt követően a cég egyik vezetőjével tárgyalásra került sor április közepén. A tárgyaláson jeleztem, hogy a hatályos közszolgáltatási szerződésünk szerint lássák el a feladatot, azaz április 1. és november 30. között 12 alkalommal végezzék el a zöldhulladék begyűjtését!

Jelenleg várom az ennek megfelelő ütemezés megküldését, amit jóváhagyásom után sokszorosítanak, majd önkormányzatunk közreműködésével juttatnak ki a lakosság felé. A közszolgáltatási szerződésünknek megfelelő ütemezés várhatóan május hónapra még csak egy dátumot fog tartalmazni (tekintettel az idő előrehaladottságára), ez a dátum pedig várhatóan május 15. lesz.

 

Horinka László

polgármester


2018-05-03 09:32




Új hozzászólás

Hozzászólások Oldalanként
Gyöngyvér 2018.05.03 14:29:39
Köszönjük az intézkedést, remélhetőleg arra is kiterjed majd, hogy NE MARADJANAK KI UTCÁK, mert sajnos az utóbbi időben rendszeresen kihagytak utcákat, ahova nem jöttek el. Ami azért érdekes, mert a kommunális és a /PET/ szállító kukásautók most már mondhatni rendben jönnek, rendszeresen, míg a zöldhulladék elszállításánál bizony vannak fehér foltok/utcák/, melyek kimaradnak,jelesül Sápon pl a Templom utca is legutóbb...:(